Jdi na obsah Jdi na menu
 


Inbound marketing

13. 2. 2015

Inbound marketing je další forma marketingu, která zaujímá jak potenciální, tak stávající zákazníky zajímavým a souvisejícím obsahem.

Inbound marketing se pokouší získat pozornost klienta pomocí obsahu a ne pomocí zakoupené reklamy. Inbound marketingu existuje více variant - jedná se např. o recenze, prezentace, odborné příspěvky, videa, sociální sítě, infografiky, podcasty, blogy, apod.
Tato forma marketingu nabízí hodnotnou informaci určité cílové skupině - potenciální klient, si díky tomu vytvoří povědomí o značce a společnosti a následně může její produkty či služby koupit.

V této době může každy z nás sledovat velké změny v on-line marketingu, které potenciální a stávající  zákazníci přijímají reklamy a dostupnost informací. (Proč např. číst noviny, dívat se na televizní reklamu, atd. – když vše je dostupné on-line a vždy aktuální). Cílem inbound marketingu je právě účastnit se dialogu a samozřejmě na něm i získávat nové poznatky. A právě pojem - DIALOG je to důležité slovo, které vyjadřuje nové aktivity v on-line marketingu.

zdoje:

http://www.int-cz.com

https://managementmania.com

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář
 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA