Jdi na obsah Jdi na menu
 


CRM

21. 4. 2014

CRM - je Řízení vztahů se zákazníky (Customer relationship management). Její základní filozofií je získávat a udržovat nejlepší vztahy se zákazníky/klienty. CRM vyžaduje zákaznicky orientovanou podnikatelskou kulturu pro podporu efektivních marketingových, obchodních a servisních procesů.

Velmi zjednodušeně je CRM někdy také považován za tzv. databázovou technologií -  podporovaný proces shromažďování a využívání informací o klientech. Umožňuje poznávat, pochopit  potřeby, požadavky,očekávání a nákupní zvyklosti potenciálních a stávajících zákazníků a podporuje oboustrannou komunikaci mezi společností a jejími zákazníky. 

Zdroj:

www.wikipedia.org

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář
 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA