Jdi na obsah Jdi na menu
 


Direct Mail

3. 5. 2014

Základní nástroj direct marketingu. E-mail nebo listovní zásilka obsahující obvykle nabídkový dopis doplněný případně o stručné informační či propagační materiály.

Je to hromadné rozesílání reklamních emailů. Důvod je obrovská účinnost, která společně s nízkou cenou položí na lopatky i kvalitnější televizní či rozhlasové reklamy a jiné média.

Bezkonkurenční výhodou je čas vytvoření a realizace kampaně pro určitou společnost, který je suverénně nejrychlejším způsobem, k okamžité masové propagaci určité organizaci.

Pokud emaily obsahují velmi kvalitní texty přiměřené grafické zpracování, tak můžou až několikanásobně zvýšit prodejnost produktu, služby společnosti.

 

Zdroj:

www.mediaguru.cz

http://www.direct-email.cz

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář
 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA