Jdi na obsah Jdi na menu
 


Direct Marketing

Direct marketing (přímý marketing)

Je to obecný název pro marketingovou komunikaci hlavně spočívající v přímém kontaktu mezi zadavatelem a určenými adresáty. Obsahuje přímé oslovení (určitě známe všichni - využívají to různé společnosti na trhu). Mohu např. jmenovat - direct mail, nebo také  aktivní telemarketing, který všichni máme rádi :-), atp.) nebo ve vyvolání přímé reakce adresáta (odpovědní zásilka, odpovědní kupony, teleshopping).

Důležitou součástí direct marketingu je práce s databázemi klientů či potenciálních zákazníků, jejich třídění, systemizace a vytěžování (data mining) s cílem učinit nabídku co nejpřesněji vyhovující konkrétní skupině oslovených, který si určitou službu, produkt koupí.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář
 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA