Jdi na obsah Jdi na menu
 


Merchandising

3. 5. 2014

Merchandising je forma marketingové podpory produktů v místě prodeje, jehož hlavní náplní je zajištění odpovídajícího stavu zásob, vystavení produktů a zvýšení atraktivity prodejního místa.

Zahrnuje např.:
- umístění zboží v regálech
- péče o místo prodeje
- další podpora prodeje

Merchandising v sobě zahrnuje celou řadu různých aktivit, které vykonávají jak hlavně výrobci produktů, tak prodejci, a nebo specializované agentury. 

Hlavní činnosti je zajistit produkty k dispozici k potenciálním a stávajícím zákazníkům – v požadovaných parametrech a tím zvýšit prodej a zisk.

Zdroje:

www.wikipedia.org

www.mediaguru.cz

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář
 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA